2015年11月アーカイブ

I am horned to be featured at this week's Shukan NY Seikatsu paper. I talked about the origin of Duo YUMENO as well as my musical activities.

今週発刊されました「週刊NY生活」にて私のインタビューが紹介されています。NYウーマンのコラムです。ソロ活動と共に、デュオ夢乃の結成の逸話などもお話させて頂きました。(17ページ目)宜しければ是非ご一読ください。

Review

| コメント(0)
A wonderful review of the last performance in MO. Thought this explanation about a classical piece, Yachiyo-jishi is not exactly correct, I am glad to to receive a good review for our performance including my voice. The tour was really dun and memorable, and I am looking forward to next performance in next April in NYC.

ミズーリツアーでのコンサートレビューを頂きました。アリアーナ・ストリング・カルテット、虚心庵メンバーとの共演です。正確に言いますと、「八千代獅子」に関する説明は弱冠惜しい文章なのですが、演奏そのものについて好意的に書いて頂いたことは、嬉しく思います。特に、唄について好評を頂けたのは、励みになりますね。盛りだくさんのツアーでしたが、沢山の笑いあり、で楽しかったです!来年4月にもNYCにて再演されます。

CD Release Concert

| コメント(0)

Duo YUMENO is featured on the latest NY Shukan Seikatsu. This is an article about our CD release concert which was held on 10/18 at Opera America Recital Hall. Again, we would like to thank everybody who joined the concert! Also, next month we will be having a special concert at Cambridge University, UK! 

デュオ夢乃のCDリリースコンサートの様子を、最新のNY週刊生活紙に取り上げて頂きました。改めて、コンサートを応援して頂いた皆様、本当にありがとうございました。来月は、イギリスのケンブリッジ大学クレアホールでもコンサートを開催いたします。

このアーカイブについて

このページには、2015年11月に書かれたブログ記事が新しい順に公開されています。

前のアーカイブは2015年9月です。

次のアーカイブは2015年12月です。

最近のコンテンツはインデックスページで見られます。過去に書かれたものはアーカイブのページで見られます。